logotype
  • протезирование в Израиле
  • Tiszta Tüdő Természetjáró Kör

Az Őszi Napsugár otthon természetet pártoló baráti köre

Megalakulás ideje: 2016. április 23.
    Megalakulás célja: füstmentes környezetben a vitálkapacitás bővítése

Összefogtunk, gondolkodtunk és egy sikeres próbatúra után döntöttünk. Kiránduljunk, barangoljunk! Mert a mindennapok elsodornak. Munka- és feladatcentrikus életünk eltelik anélkül, hogy eszünkbe jutna adni, adni magunknak. Mást, mégis együtt. Akik mindennap együtt teszünk a munkában, kötelességben mégis kevéssé ismerjük egymást a szabadidőben, a kötetlenségben. Ezért fontos, s egyre fontosabb, mert egyre jobb együtt, másként.

S miért éppen tiszta tüdő? Mert a munka, a feladat, a kötelezettség feszültségében egyre nagyobb számban a dohányzás jelenti a lazítást, kikapcsolást, „fellélegzést”. Érezhető a paradoxon – azt hiszem. S önmagáért beszél. Erre szeretné felhívni, küldetés jelleggel a figyelmet a természetjáró kör. Lehet „jól lenni” füstmentesen! Tudunk „jól lenni” füstmentesen!

Ezt bizonyítandó, havonta, harmadik szombatonként természetjárást szervezünk. A túrák ideje alatt kerülendő a dohányzás. Voltunk gyalog Varbón, Tar-kő és Három-kő ormán, voltunk a mélyben, a sötétben, megyünk a szurdokba, tervezünk csúcs-mászást, szikla-mászást, s bármit, ami megmutatja, hogy együtt jó! A közösség jó! S mindenkinek jár önmaga! Adjuk meg magunknak!

Üdvözlettel a Szervezők csapata

Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata Őszi Napsugár Otthon

A honlap böngészése/használata az impresszumban foglaltak automatikus és feltétel nélküli elfogadását jelenti.